zondag 25 oktober 2015

Fijne zondagochtend

Vanochtend heb ik heerlijk aan mijn Retro Sampler van Wieke zitten breien. Dit project begon ik eerder dit jaar, maar het komt er maar niet van om hem af te maken.  Maar zo nu en dan pak ik hem weer op en zo vordert het gestaag.

Ook heb ik de afgelopen dagen een aantal kaarten met de Dutch Doobadoo mallen gemaakt.  Deze heb ik vanochtend op de foto gezet. Hieronder zie je er alvast een. Ik heb hiervoor een Magnolia afdrukje gebruikt en ingekleurd met Copics. De mal voor de kaart is van Dutch Doobadoo en het designpapier komt uit mijn eigen voorraad.
De andere kaarten volgen later deze week.

1 opmerking:

  1. Wat een lief labeltje. Schattig plaatje wat je mooi ingekleurd hebt.


    Groetjes Jane

    BeantwoordenVerwijderen

Ik vind het leuk als je een reactie achterlaat!